فعالیت مستمر کانون بسیج  مداحان شهرستان صحنه در ایام کرونا

شریفی، گفت: کانون بسیج مداحان شهرستان دارای یک‌صد عضو فعال، نیمه فعال و ثابت است که از ابتدای ایام کرونا منشأ انجام فعالیت‌های مؤثری در حوزه اجتماعی و فرهنگی و کمک مومنانه است.

رضا شریفی راد کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، گفت: مرکز فعالیت این تشکل مذهبی کانون بسیج مداحان اداره تبلیغات اسلامی صحنه با هدف شناسایی مداحان بسیجی و ایثارگر و خدمت‌رسانی به این جمعیت تأثیرگذار، فعالیت مجازی خود را از ابتدای اپیدمی کرونا، آغاز کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: این تشکل قوی از ابتدای تأسیس تاکنون در شهرهای صحنه، میان راهان و روستاهای تابعه دهستان‌های هفتگانه بخش‌های مرکزی و دینور، منشأ انجام فعالیت‌های مؤثری در حوزه اجتماعی و فرهنگی بود.

 

شریفی افزود: صدور کارت شناسایی برای مداحان، بیمه مداحان، جلسات آموزشی مجازی سبک‌های مختلف مداحی و روضه‌خوانی، جلسات گردهمایی و نشست‌های هفتگی و ماهانه با رعایت شیوه‌نامه‌های کرونایی ازجمله فعالیت‌هایی است که توسط کانون بسیج مداحان در سال جاری به‌صورت مجازی انجام‌شده است.

 

کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه گفت: در شهرستان صحنه ۱۲۰ مداح و شاعر آیینی ایثارگر شناسایی‌شدند که در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دارای پرونده هستند.

کد خبر 1015373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha