۹۶ درصد عملیات  لوله گذاری گاز در شهر زاهدان به اتمام رسیده است

مدیرعامل شرکت ملی گاز سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حال حاضر ۷ گروه پیمانکار مشغول عملیات لوله گذاری در شهر زاهدان هستند، گفت: بیش از ۹۶ درصد عملیات لوله گذاری گاز در شهر زاهدان به اتمام رسیده است.

«رضا پنجابی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: تقریباً هزار و سیصد کیلومتر کار لوله گذاری گاز انجام شده و به حدود بیش از هزار و صد کیلومتر لوله، گاز تزریق شده است و هیچ مشکلی در تامین اعتبار وجود ندارد.

 

مدیرعامل شرکت  ملی گاز سیستان و بلوچستان ادامه داد: روند گازرسانی به شهروندان زاهدان  تا پایان سال به اتمام می رسد و هم اکنون یک سوم شهر زاهدان یعنی 48 هزار مشترک در زاهدان از نعمت گاز شهری بهره مند هستند.

 

پنجابی با اشاره به اینکه بالغ بر 65 هزار خانوار در سیستان و بلوچستان مشترک گاز شهری هستند، گفت: در راستای رایگان کردن گاز شهری،مشترکین که این نرم را رعایت کنند و مصرف گاز آنها زیر 200 مترمکعب برآورد شود، گاز رایگان دریافت خواهند کرد.

 

وی افزود: همچنین مشترکانی که مصرف گاز خودشان را در مقایسه با سنوات گذشته 10 درصد بهبود دهند از تخفیف برخوردار خواهند شد.

 

مدیرعامل شرکت ملی گاز سیستان و بلوچستان یادآور شد:اصلاح و بهینه سازی موتورخانه های گرمایشی مشترکین گاز به صورت رایگان انجام می شود.

کد خبر 1015392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha