کانون «دوستان ‌آسمانی» در غم شهادت مادر خوبی ها به سوگ می نشیند

گواهیان گفت: آیین سوگواری و عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «دوستان ‌آسمانی» جهرم برگزار می شود.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت ایام سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در ایام فاطمیه دوم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از دیرباز در این مناسبت به اجرای برنامه های سوگواری و عزاداری در رثای دخت نبی اسلام پرداخته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم با اشاره به اینکه امسال نیز در آیین فاطمیه اول به برگزاری مراسم در رثای مادر خوبی ها پرداختیم، افزود: سخنرانی و مرثیه سرایی همراه با سینه زنی از جمله برنامه های این کانون فرهنگی و هنری در راستای بزرگداشت این ایام بوده است.

 

وی همچنین به برگزاری آیین سوگواری و عزاداری ایام فاطمیه دوم در این کانون فرهنگی و هنری اشاره کرد و اظهار داشت: این آیین از روز چهارشنبه 24 دی ماه به مدت پنج شب در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این مراسم همراه با نماز مغرب و عشا در این کانون برگزار می شود، عنوان کرد:  مکان برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» واقع در خیابان «فرداسدی»، کوچه 20 است.

 

وی با اشاره به برنامه های این آیین سوگواری، خاطرنشان کرد: سخنرانی «مهدی فصاحت» از کارشناسان مذهبی و عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» و مرثیه خوانی «ابوالفضل قناعت پیشه» و «فرشید میرزایی» از جمله برنامه های آیین سوگواری و عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با دعوت از اهالی مسجد، اعضای کانون و شهروندان جهرمی برای شرکت در این مراسم، تصریح کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی با استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی از الزامات شرکت در مراسم است.

 

به گزارش شبستان، برگزاری آیین سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، در قالب رواق «نور» در طرح ملی «ایران قوی» برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1015422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha