اجرای طرح های اولویت دار چهارمحال و بختیاری نیازمند بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار است

محمدیان با بیان اینکه اجرایی کردن طرح های اولویت دار استان نیازمند بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار است، گفت: طرح های اولویت دار بر اساس کاربردی بودن و رفع مشکلات اساسی استان انتخاب شده اند.

«لیلا محمدیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: باید در تدوین و اجرای طرح های پژوهشی استان به تاثیرات اجتماعی و اقتصادی آن ها نیز توجه کرد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری چهارمحال و بختیاری از ارسال ۱۳۸ طرح پژوهشی توسط نهادهای اجرایی استان به کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری خبر داد و افزود: از این تعداد ۳۴ طرح به عنوان طرح های اولویت دار استان معرفی شدند.

 

وی بابیان اینکه اجرایی کردن طرح های اولویت دار استان نیازمند بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار است، اظهار کرد: طرح های اولویت دار بر اساس کاربردی بودن و رفع مشکلات اساسی استان انتخاب شده اند.

 

محمدیان میزان اعتبار پژوهشی استان در سال جاری را حدود شش میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: محدودیت اعتبارات پژوهشی برای اجرای طرح های اولویت دار با همکاری دستگاه های ذیربط تامین می شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز اجرای طرح های اولویت دار استان در سال گذشته، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۳ طرح اولویت دار بودند که با همه آن ها قرارداد بسته شد و در مرحله اجرا هستند.

 

محمدیان در پایان اظهار کرد: طرح های پژوهشی اولویت دار استان در تدوین برنامه های اجرایی استان لحاظ می شوند و سعی می شود بودجه های ملی نیز برای طرح های شاخص پژوهشی در نظر گرفته شود.

 

کد خبر 1015424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha