ارائه خدمات بهتر و متنوع تر  در سامانه «هست اینجا»

سلمان زاده از راه اندازی سامانه «هست اینجا» جهت خدمات بهتر و متنوع تر از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمویم ستاد فرمان امام(ره) گلستان، «محمدمهدی سلمان زاده» گفت: مردم به هنگام شیوع ویروس منحوس کرونا در پیک اول در کشور با مشکل کمبود ماسک، محلول ضد عفونی و غیره و حتی در جامعه و خانواده ها با استرس و بعضا هزینه های گزاف مواجه شدند.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: آنچه در ستاد اجرایی در اولویت قرار گرفت رفتن بسوی تولید نیازها، تحویل مستقیم و ارزان قیمت محصولات و مدیریت بازار بود.

 

وی افزود: با شروع این خدمات از سوی ستاد در استان گلستان با ۸ مرکز کار توزیع در استان آغاز شد که کنون به جهت ارتقای خدمات بهتر و دسترسی آسان آن را به ۲۱ مرکز داوطلبانه و مردمی در سطح استان رسانده ایم.

 

سلمان زاده گفت: در سامانه «هست اینجا» نیازهای ضروری خانواده ها از جمله لوازم التحریر، تبلت، ماسک و محلول ضد عفونی و برنج که مربوط به استان های شمالی نیست عرضه می شود و هر فرد نیز با کارت ملی می تواند خرید را با پرداخت وجه داشته باشند و محصولات را از مراکزی که خود انتخاب می کند، دریافت نماید.

 

وی افزود: تغییراتی در قیمت ها ایجاد شد و محصولات به نوعی مجددا ارزان تر در این سامانه عرضه می شود که نمونه آن را می توان به هر بسته ۵۰ عددی ماسک سه لایه با استاندارد و تایید وزارت بهداشت با قیمت ۴۰ هزار تومان اشاره کرد که مردم می توانند با مراجعه به سامانه «هست اینجا» تمامی محصولات را ببینند و خرید کنند.

 

کد خبر 1015446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha