مانور اطفای حریق در بازار تاریخی کاشان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان از برگزاری مانور اطفای حریق در بازار تاریخی کاشان توسط تیم‌های عملیاتی این سازمان خبر داد.

محمدعلی پیراسته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: مانور اطفای حریق در بازار تاریخی کاشان توسط تیم‌های عملیات سازمان آتش نشانی کاشان برگزار شد.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان افزود: این مانور با هدف توانمندی و ارزیابی نیروهای عملیاتی،  آشنایی بیشتر مأمورین آتش نشان با مسیرهای ورودی و خروجی متعدد بازار کاشان، دسترسی سریع و آسان به محل وقوع حوادث و حرائق احتمالی و ارتقای سطح هماهنگی بین مامورین در اقدامات عملیاتی اجرا شد.

 

پیراسته بیان داشت: بازار بزرگ و تاریخی کاشان به عنوان یک اثر ملی باستانی که در فهرست میراث فرهنگی کشور ثبت شده است، به سبب شرایط خاص و قدمت و فرسودگی از شرایط ایمنی مطلوبی برخوردار نیست، لذا برگزاری مانور در این بازار با هدف امادگی بیشتر نیروهای آتش نشانی انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان بیان داشت: آشنایی بیشتر با کانون‌های خطر و تعیین محل مناسب استقرار ماشین‌های اطفائیه در حرائق با توجه به موقعیت قرارگیری شیرهای هیدرانت موجود در مجموعه بازار، آبرسانی عملیاتی و پشتیبانی  تیم‌های عملیاتی و شناخت رفع محدودیت‌های عملیات در محدوده بازار، از دیگر اهداف اجرای این مانور بود.

 

پیراسته یادآور شد: این مانور با حضور ۲۰ نفر از ماموران اطفای حریق و با استفاده از خودروهای اطفائیه سبک و سنگین، از ورودی‌های مختلف بازار کاشان با همکاری عوامل شهرداری و نیروی انتظامی کاشان برگزار شد./

 

کد خبر 1015460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha