تقدیر امام جمعه تبریز از حاج حسین افتخاری؛ خیر ایثارگر دوران دفاع مقدس

امام جمعه تبریز طی روزهای گذشته با اهدای لوح تقدیر از اقدامات ارزشمند حاح حسین افتخاری در جریان رزمایش کمک مومنانه و اهدای جهیزیه به نیازمندان تقدیر بعمل آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، نام حاج حسین افتخاری، این روزها برای کمتر کسی ناآشناست، فردی که اگر دیروز در جبهه های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس اسلحه به دست گرفت و به مقابله با دشمنان انقلاب  اسلامی پرداخت، امروز با حضور جهادی در عرصه کمک مؤمنانه، توانسته یک تنه هزاران نیازمند و مستضعف منطقه را تحت پوشش قرار دهد.

حاج حسین افتخاری طی ماه های اخیر با گسترش زمینه فعالیت در عرصه عام المنفعه، یاری‌‍رسان نهادهای مختلفی همچون سپاه، بسیج، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و حتی هنرمندان شهر بوده است. همین اقدامات ارزشمند موجب شد تا برخی کوردلان و بدخواهان، به ترویج شایعات در فضای مجازی بپردازند و این‌گونه القاء کنند که حاج حسین به دنبال کاندیداتوری در انتخابات آینده شورای شهر تبریز است، همین موضوع بهانه ای شد تا خبرنگار ما گفتگویی صمیمی با این خیر جانباز و ایثارگر دوران دفاع مقدس داشته باشد؛

حاج حسین افتخاری با تأکید بر این‌که بنده قصد کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر ندارم، اظهار داشت: متأسفانه عده ای با انتشار چنین شایعاتی مانع فعالیت خیرین در شهر می شوند، همین مسأله گاهی موجب دلسردی خیرین شهر شده، اما به حول قوه الهی و با استعانت از حضرت ولیعصر(عج) بنده در این مسیر استوار هستم و هر قدمی که بتوانم برای شهر خودم تبریز خواهم برداشت.

این خیر ایثارگر و رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان این‌که همراهی با نهادهای مردمی و دولتی فعال در زمینه محرومیت‌زدایی را وظیفه خود می دانم، گفت: تا جایی که توان دارم، در این مسیر خدمتگزار ملت خواهم بود و توجهی به این‌گونه شایعات ساختگی عده ای نخواهم داشت.

بنابر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز طی روزهای گذشته با اهدای لوح تقدیر از اقدامات ارزشمند حاح حسین افتخاری در جریان رزمایش کمک مومنانه و اهدای جهیزیه به نیازمندان تقدیر بعمل آورده است؛ متن این لوح به شرح زیر است:

خیر محترم جناب آقای حاج حسین افتخاری

سلام علیکم

حمد و سپاس خداوند یکتا را که توفیق خدمت در مجموعه مقدس بسیج تحت زعامت و فرماندهی مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بر ما ارزانی داشته و ما در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی هدایت فرموده اند. بسیجیان این مرز و بوم با عزمی راسخ، همتی بلند و مجاهدتی خستگی ناپذیر با تبعیت از فرامین رهبر انقلاب پیروی از آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گلگون کفن در راه پویایی، شکوفایی و تحقق اهداف عالی شجره طیبه بسیج گام بر می دارند.

بدینوسیله به پاس قدردانی بر خود لازم می دانیم از جنابعالی در لبیک به ندای مقام معظم رهبری که با حضور خالصانه و بی دریغ در رزمایش کمک مومنانه و اهدای جهیزیه به نحو احسن در بسیج و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برای پیشرفت عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و دوام توفیق و موفقیت جنابعالی را در ضل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از خداوند متعال خواستارم.

امید است شاهد اعتلای هرچه بیشتر آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تحقق هر چه بیشتر منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) باشیم.

سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

کد خبر 1015466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha