اختلاط میان زن و مرد در بعضی از ادارات باعث فروپاشی خانواده ها است

نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: ما مخالف اشتغال زنان نیستیم و نمی توانیم منکر نقش اثرگذار آن ها باشیم اما در ادارات برای معضل عادی سازی روابط، فکری نکردیم و این اختلاط ها باعث فروپاشی خانواده ها می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام حسین جلالی پنجشنبه (۲۵ دی) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان گفت: در بحث عفاف و حجاب چند نکته مطرح است؛ ناهماهنگی بین افراد و مجموعه های اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب وجود دارد اما ما نباید ناامید باشیم و باید وظیفه خود را به خوبی و درست انجام دهیم.

 

 

نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از وجود ناهماهنگی بین اجزای اثرگذار؛ افزود: مقام معظم رهبری در سال 84 فرمودند «کاش ما لباس ملی داشتیم» و حالا که لباس ملی نداریم در این طرح عفاف و حجاب بحث لباس صنفی مطرح شود زیرا لباس صنفی در دانشجویان و کارمندان و کارگران مجموعه های مختلف می تواند در پوشش کمک کرده و مؤثر باشد.

 

 

وی ادامه داد: نکته دیگر بحث اشتغال زنان است که ما مخالف اشتغال زنان نیستیم و نمی توانیم منکر نقش اثرگذار آن ها باشیم اما متأسفانه در اجتماع به زنان ظلم می شود و آن ها آرامش و امنیتی که باید در محیط شغلی داشته باشند را ندارد و در ادارات برای مسئله عادی سازی روابط، فکری نکردیم و این اختلاط ها باعث فروپاشی خانواده ها می شود؛ بنابراین این ها زیرساخت های عفاف و حجاب است و باید به این مسائل توجه کرد.

 

 

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه بین آنچه که گفته می شود تا آنچه که عمل می شود، متفاوت است و باید کمک کنیم این طرح اجرایی شود، پیشنهاد داد: هرکدام از دستگاه ها پیوست عفاف و حجاب خود را ارائه دهند.

 

 

وی بیان کرد: امروز یک خانم مسلمان نمی تواند مانتویی که مناسب پوشش کامل باشد را پیدا کند و این کار سخت شده است لذا ابتدا باید اصناف و تولیدی ها را کنترل کرده و بعد به سراغ درون سازمان ها و بعد وارد فضای عمومی جامعه بشویم.

 

 

علی بابایی، فرماندار کرمان با بیان اینکه اجرای طرح مهم است آن هم در شرایط کنونی که متأسفانه فرهنگ غالب، فرهنگ غربی شده و در مقابل هر عملی که می خواهیم انجام دهیم، یک واکنش های منفی داریم؛ گفت: لذا باید ذیل این جلسه حتماً یک جلسه با اتاق اصناف هم داشته باشیم زیرا بدون همکاری اتاق اصناف کار سخت می شود.

 

کد خبر 1015479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha