تقویت برنامه های حمایتی از نیازمندان در شرایط بیماری کرونا ضروری است

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ایجاد مشکلات روحی و اقتصادی برای مردم در بحران کرونا، گفت: برنامه ریزی منسجم برای دستگیری از نیازمندان در این شرایط ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام« علی حسینی» امروز(25 دی) در دیدار با استاندار لرستان، اظهار داشت: شرایط بحران ناشی از شیوع بیماری کرونا باعث مشکلات روحی و اقتصادی مختلفی برای مردم شد.

 

امام جمعه بروجرد با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی منسجم برای حمایت از نیازمندان، افزود: برنامه های حمایتی مستمر و هدفمند از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا ضروری است.

 

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به وضعیت مناطق حاشیه شهر ها، افزود: مشکلی که کمتر به آن پرداخته شده است فقرای حاشیه شهر هستند.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه پنج هزار خانواده در مناطق حاشیه شهربروجرد شناسایی شده که زیر خط فقر هستند، اظهار کرد: انتظار داریم کمک هایی به این قشر انجام شود تا در این شرایط کرونا مشکلات معیشتی آنها بیشتر نشود.

 

امام جمعه بروجرد با تاکید بر ضرورت مساعدت استانداری لرستان برای رفع مشکلات شهرستان بروجرد در حد توان، افزود: رفع مشکلات عمرانی، اجتماعی نیازمند برنامه ریزی جدی است.

کد خبر 1015505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha