جاده های مواصلاتی  شهرستان سربیشه برای ترانزیت کالا مناسب نیست

آیت الله عبادی گفت: جاده های شهرستان سربیشه مناسب ترانزیت کالا و صادرات نیست و باید نسبت به رفع این مشکل اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۲۵ دی) در دیدار با امام جمعه و جمعی از مسئولان و متدینین شهر سربیشه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این شهرستان و روز فرهنگ عمومی سربیشه اظهار کرد: مردم شهرستان سربیشه در زندگی روزمره پر تلاش و از جهت ایمانی نیز مردمی با تقوا هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مشکلات همواره در همه جای جهان و در همه زمان ها بوده، گفت: اما وقتی وضعیت امروز خیلی از روستاهای مقایسه می شود با قبل ها و بعد از انقلاب می توان تفاوت را احساس کرد، البته این بدین معنی نیست که مسئولین مشکلات را ندیده بگیرند؛ بسیاری از مشکلات از ندانم کاری برخی مسئولین است که همه آن‌ها راه حل دارد.

 

وی با اشاره به اینکه  شیوه سخن گفتن اصولی، بیان مشکلات  پس دیدن نعمات است، افزود: این مشکلاتی که همواره در کنار انسان ها است، آزمایش خداوند است و همواره در جامعه بشری بوده و خواهد بود، اما برخی افرادی هستند که همیشه از نقطه وجود مشکلات حرف می زنند که این سخنان علامت ضعف آنها است.

 

آیت الله عبادی در ادامه با بیان اینکه شهرستان سربیشه مسیر ترانزیتی بسیار از کالاهای صادراتی و وارداتی است اما جاده‌های استان و شهرستان سربیشه مناسب ترانزیت و صادرات نیست، افزود: باید نسبت به رفع این مشکل اقدام شود البته تلاش‌هایی نیز در حال انجام است.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه در بخش درح سیستم طبیعی زمین به نحوی است که روان آب‌های زمینی و آبهای زیر زمینی به سمت کشور همسایه می رود، تصریح کرد: باید با کار کارشناسی از خروج و هدر رفت آب در این منطقه جلوگیری کرد و از آبی که در آن منطقه است به بهترین شکل بهره برداری شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر وجود نعمات فراوانی که حاصل از انقلاب اسلامی ایران است، گفت: تمام نقشه‌های دشمنان در سال‌های گذشته خنثی شده و قطعا این مشکلات نیز حل خواهد شد، مجلس انقلابی که حسن انتخاب مردم بود، عزم خود را برای حل مشکلاتی که دیگران ایجاد کرده اند جزم کرده است.

 

آیت الله عبادی خاطر نشان کرد: قوه قضائیه نیز کمر به عدالت و تحقق آن در جامعه بسته است، البته افرادی نیز هستند که علیه این اقدامات جو سازی انجام می‌دهند، اما در این راه سنگ اندازی‌ها طبیعی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز با اقتدار روز افزون در منطقه و حتی جهان نفوذ قدرتمندی را دارند، افزود: اگر تمام دست‌ها و صداهای مسئولین کشور متحد و یکی شود و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به کار گرفته شود، همه مشکلات قابل حل است.

 

وی همچنین در این جلسه بیان کرد: شهرستان سربیشه از قدیم، هم از نظر علمای دینی و هم از نظر دانشمندان علوم روز که برخی حتی پدر دانشی در ایران نیز هستند، دارای غنای فراوانی است و تلاش مردم این دیار در رشد جامعه خود در امور دین و دنیا قابل قدردانی است.

 

 

 

کد خبر 1015507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha