عملیات ضربتی سحرگاهی پلیس به مخفیگاه مجرمان در خرم آباد

سرهنگ دولتشاهی از انجام عملیات ضربتی سحرگاهی به مخفیگاه مجرمان در این شهرستان خبر داد و افزود: در این اقدام ۳۷ نفر از افراد تحت تعقیب دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  سرهنگ «عباس دولتشاهی» امروز(25دی) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی دریافت برخی اخبار از سوی شهروندان مبنی بر جولان دادن افراد خلافکار و هنجارشکن در یکی از محله های شهر خرم آباد  مراتب بصورت ویژه به منظور پاکسازی از لوث مجرمان  در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی خرم آباد افزود: پس از انجام اقدامات پلیسی ماموران انتظامی این شهرستان موفق به  شناسایی محل اختفا‌ء متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی  شده که پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات منسجم با حضور کلیه یگان های اجرایی شهرستان بصورت همزمان و ضربتی به مرحله اجرا‌ء درآمد.


سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: در این طرح  37 نفر از افراد تحت تعقیب و سارق دستگیر،  14 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری بهمراه 230 عدد انواع فشنگ کشف، 2 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 33 معتاد متجاهر جمع آوری وتحویل کمپ های مجازبه منظورترک اعتیاد وبازپروری ومقدار 711 گرم انواع مواد مخدر اعم از صنعتی و سنتی از آنان کشف شد.


این مقام انتظامی بیان کرد: در ادامه 26 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت اعم ازآلودگی صوتی، حرکات نمایشی ویابصورت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک و غیره بودند توسط عوامل انتظامی توقیف و روانه پارکینگ شدند.


فرمانده انتظامی خرم آباد در ادامه با تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس خاطر نشان کرد: طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بصورت مستمر ادامه خواهد داشت وبا عنایت خداوند متعال و با همکاری خوب مردم و حمایت قاطعانه دستگاه قضائی، با قاطعیت تمام با هرگونه هنجار شکنی و افرادی که به هر نحو بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند بدون هیچگونه اغماضی  برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 1015522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha