نماز جمعه پایگاه بصیرت افزایی و روشنگری است

حجت الاسلام حسینی، نماز جمعه را متعلق به حکومت اسلامی و مردم خواند و گفت: نماز جمعه پایگاه بصیرت افزایی و روشنگری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«سید علی حسینی»، امروز(25دی) در جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه بروجرد که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز جمعه، اظهار داشت: نماز جمعه پایگاه معرفت افزایی و روشنگری است.

 

امام جمعه بروجرد خدای متعال دستور داده مسلمانان در روز جمعه با سرعت به طرف نماز جمعه حرکت نموده و کسب و کار را تا بعد از نماز جمعه رها کنند.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه نماز جمعه متعلق به حکومت اسلامی و مردم است، افزود: نماز جمعه محل بیان معارف دینی و سیاسی، بصیرت افزایی و بیان مشکلات و ارائه راهکار مناسب بر رفع معضلات است.

 

وی خاطرنشان کرد: مدیران ادارات باید به نماز جمعه اهمیت بدهند و انتظار داریم همگی برای هر چه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن نماز جمعه همکاری و مساعدت نمایند.

 

حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: نماز جمعه پایگاه بصیرت بخشی و شرکت در نماز جمعه خار چشم دشمنان است، حضور در نماز جمعه خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان است.

 

گودرزیان، فرماندار بروجرد نیز در پایان با تأکید بر حضور همه مدیران در نماز جمعه به تقویت این پایگاه عبادی سیاسی اشاره کرد.

 

کد خبر 1015524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha