میزان ورود مسافران به استان در آذرماه کاهش ۸۳ درصدی داشته است

براتی گفت:در آذرماه سال جاری شاهد کاهش ۶۳ درصدی در بخش ورود وسایل نقلیه عمومی به مشهد و کاهش ۸۳ درصدی به استان بوده‌ایم که میزان کاهش ورودی در دو بخش هوایی و ریلی به ترتیب ۶۹ درصد و ۵۹ درصد بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدصادق براتی» امروز(۲۵ دی) در خصوص آمار ورودی مسافران و گردشگران مذهبی به استان و مشهد، اظهار کرد: با مشارکت و همکاری مردم، موضوع رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در آذرماه سال جاری نسبت به ایام مشابه سال قبل بسیار متفاوت ارزیابی می‌شود.

 

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: در آذرماه سال جاری شاهد کاهش ۶۳ درصدی در بخش ورود وسایل نقلیه عمومی به مشهد و کاهش ۸۳ درصدی به استان بوده‌ایم که میزان کاهش ورودی در دو بخش هوایی و ریلی به ترتیب ۶۹ درصد و ۵۹ درصد بوده است.

 

براتی خاطرنشان کرد: مجموعا در ۹ ماهه اول سال جاری ۸۳ درصد در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای، ۷۸ درصد در حمل و نقل ریلی و ۷۰ درصد در حوزه حمل و نقل هوایی نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش بوده‌ایم.

 

وی ضمن تشکر ویژه از اهتمام مردم عزیز استان و کشور در رعایت مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا، تصریح کرد: در حال حاضر مشهد مقدس در وضعیت آبی و مطلوب قرار دارد و امید است با ادامه این رعایت‌ها روز به روز شاهد کاهش چرخه انتقال بیماری در سطح کشور باشیم.

 

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی اددمه داد: همچنین در آینده نزدیک این بیماری کاملا ریشه کن و متعاقب آن شاهد حضور گسترده مردم ولایتمدار ایران اسلامی و جهان اسلام همراه با شور و نشاط معنوی در تشرف به قطعه‌ای از بهشت مشهد الرضا (ع) باشیم.

کد خبر 1015617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha