۱۵ جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسید

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: در راستای تبیین ره و روش زندگانی شهدا و ایثارگران ۱۵ جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس در استان به چاپ رسید.

«وحیدی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: نبادی اجازه دهیم راه و روش زندگی شهدا و خاطرات سال های جبهه و جنگ غبار فراموشی گرفته و از یاد برود.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی افزود: امسال همزمان با روز پژوهش از ۸۰ عنوان کتاب تاریخ شفاهی و اسنادی دفاع مقدس رونمایی شد که 15 جلد متعلق به شهدای آذربایجان غربی بود.

 

وی ادامه داد: استان در زمینه تدوین کتاب‌های شفاهی دفاع مقدس در کشور رتبه اول را کسب کرده است که باید از همکاران تشکر ویژه کرد.

 

این مسئول اضافه کرد: کتاب رشادت‌های سرهنگ آدم نژاد یک کتاب تاریخ شفاهی است که بدون شک برای جوانان و نوجوانان و کسانی که دوران جنگ را ندیده اند یک کتاب فوق العاده ارزشمند و تاثیرگذار خواهد بود.

 

وحیدی با بیان اینکه کتاب های نفیس و مرجع درباره رشادت های شهدا در آینده بسیار مورد نیاز جامعه خواهد بودف تصریح کرد: یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تدوین کتاب در بخش‌های کتاب‌های اسنادی، شفاهی، شعر و رمان است.

 

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای فرماندهان نام آوری بوده که ضروری است کتاب‌هایی در خصوص رشادت‌های آنان تدوین و برای آیندگان شناسانده شود.

کد خبر 1015625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha