اشتغال  ، ضامن امنیت اجتماعی در جامعه  است

مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه شهرستان ورامین گفت: اشتغال ، ضامن امنیت اجتماعی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، غلامحسین هاشمیه مدیر عامل و عضو هیأت مدیره شهرک صنعتی سالاریه در دیدار با آقای بیات از مسئولین سازمان زندان های استان تهران عنوان داشت : امروز شهرک های صنعتی در خط مقدم جنگ اقتصادی بوده و با ایجاد اشتغال پایدار ضامن امنیت اجتماعی هستند.
هاشمیه در ادامه افزود : جذب یک جوان بیکار بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی در جامعه را مرتفع مینماید و با اشتغال جوانان  باعث رفع موانع ازدواج  و فرزند آوری نیز می گردد .

رئیس شورای اندیشه ورز صنعت شهرستان ورامین بابت همکاری فی مابین ابراز علاقه نمود و ضمن تشکر از امام جمعه موقت شهرستان ورامین جناب آقای دکتر سید محسن محمودی بابت نگاه ویژه به تولید و صنعتگران و معرفی نیروی کار به شهرک صنعتی سالاریه  عنوان داشت: از ابتدای سال تا کنون قریب به ۷۰۰ نفر از طریق دفتر مدیریت شرکت خدماتی در واحدهای صنعتی جذب و مشغول بکار شده اند.
بیات مسئول رای باز بنیاد تعاون زندانیان استان تهران نیز در این جلسه بیان داشت : برای کاهش تبعات جرم  و آسیبهای بعد از بازداشت و زندانی شدن ، در تلاش هستیم بتوانیم با الگویی مناسب ضمن تربیت مددجویان در داخل ندامتگاه ها بخشی از نیاز های نیروی انسانی متخصص شهرکهای صنعتی را تامین کنیم .
وی  در ادامه از ایجاد کارگاه های تخصصی و فنی در ندامتگاه ها خبر داد و بیان داشت در فاز اول ۱۵۰۰ مددجو  ( رای باز  ) با جرائم طبقه بندی شده آماده تزریق به واحد های صنعتی هستند و همچنین مشوق هایی برای جذب این قشر با نظارت و کنترل مستقیم بنیاد زندانیان در نظر گرفته شده است .

کد خبر 1015677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha