مراسم قرائت زیارت‌نامه حضرت زهرا (س) در ایام فاطمیه دوم برگزار می شود

کیوانی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه دوم و شهادت مظلومانه بی بی دو عالم،‌ قرائت زیارت‌نامه حضرت زهرا (س) و ختم هزار صلوات و ثواب این فعالیت هدیه به آن حضرت توسط اعضای کانون فرهنگی هنری رسول الله هفشجان اجرا می شود.

«محبوبه کیوانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه دوم و شهادت مظلومانه بی بی دو عالم،‌ قرائت زیارت‌نامه حضرت زهرا (س) و ختم هزار صلوات و ثواب این فعالیت هدیه به آن حضرت توسط اعضای کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) هفشجان اجرا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) شهر هفشجان ادامه داد: این مراسم با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی هم زمان با ایام فاطمیه دوم آغاز می شود و تا پایان دهه دوم ادامه دارد.

 

وی ابراز کرد: مراسم قرائت زیارت حضرت زهرا (س) از طریق موذنه های مسجد رسول الله (ص) هفشجان پخش می شود.

 

کیوانی گفت: بخشی از مراسم عزاداری به بیان سبک زندگی و سیره حضرت زهرا (س) اختصاص داده شده است تا بانوان و دختران جوان با الگو گرفتن از آن حضرت بتوانند به زندگی توام با سعادت دست یابند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) شهر هفشجان، برگزاری مسابقه نقاشی، مسابقه کتابخوانی، نمایشگاه نقاشی با عنوان حضرت زهرا (س) را از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) شهر هفشجان به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) عنوان کرد.

 

وی به فعالیت ها و اقدامات این کانون در ایام کرونایی اشاره کرد و گفت: توزیع بسته های معیشتی و اقلام بهداشتی، توزیع نوشت افزار دانش آموزان و توزیع ماسک و دستکش از فعالیت های این کانون در ایام کرونا است.

 

کد خبر 1015710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha