حضرت فاطمه زهرا(س) اولین شهید مدافع ولایت/ خون شهید سلیمانی دامن گیر آمریکا می شود

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه اعتراضات و اتفاقات روی داده در انتخابات کشور آمریکا چیزی جز رسوایی لیبرال دموکراسی غرب چیزی به دنبال نداشت، گفت: ترامپ و رژیم آمریکا باید بدانند که این آغاز جوشش خون شهید سلیمانی و همرزمانش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز(۲۶ دی) در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمنی(ره) این شهر در جمع نمازگزران ایلامی، اظهار کرد:اعتراضات و اتفاقاتی که در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در این کشور روی داد در واقع رسوایی مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر بوده است.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه این اعتراضات و اتفاقات روی داده در انتخابات کشور آمریکا چیزی جز رسوایی لیبرال دموکراسی غرب چیزی به دنبال نداشت، تصریح کرد: در  جریان فتنه ۸۸  آمریکایی ها از فتنه گران اعلام حمایت کردند و با راه اندازی آشوب در کشور از طریق عوامل فتنه گر در کشور به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

 

وی با بیان اینکه آنان و عوامل استکبار جهانی برای جریان کشته سازی در جریان فنه ۸۸  تبلیغات وسیعی از طریق دستگاه عریض و طویل رسانه ای خود به راه انداختند، ابراز کرد: اما امروز به شاهدیم که بنابر سنت الهی، مکر آنها به خودشان بازگشت و وحشی گری و خوی استکباری آنان در کنگره آمریکا  در معرض دید همه جهانیان قرار گرفت و یک رسوایی بزرگ برای سردمداران این کشور اتفاق افتاد.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه ترامپ دستور سهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را صادر کرد، افزود: ترامپ باید بداند که این آغاز جوشش خون شهید سلیمانی و همرزمانش است که به دستور وی به شهادت رسیدند، او امروز در ترس و کابوسی وحشتناک قرار گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با تاکید بر اینکه  ترامپ باید در این کابوس های وحشتناک تا لحظه انتقام خون شهید سلیمانی لحظات را سپری کند.، ابراز کرد: خون شهید سردار سلیمانی برای آمریکا و کسانی که دستور شهادت وی را صادر کردند  به مراتب خطرناکتر از زنده بودن ایشان است.

 

وی در ادامه با اشاره به تحرکات اخیر آمریکا در حاشیه دریای خلیج فارس، ابراز کرد: امروز نیروی دفاعی کشور از چنان قدرت و توان نظامی برخوردار است که هیچ کشوری توان و جرآت درگیری نظامی با ما را ندارد و امروز این توان و اقتدار را در رزمایش اقتدار دریایی نداجا در خلیج فارس و  پیامبر اعظم(ص)  سپاه به عینه قابل مشاهد است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود به توقیف کشتی کره جنوبی اشاره کرد و افزود: خداوند تنگه هرمز را در اختیار ما قرار داده تا هر کس اموال ما را بلوکه کند بتوانیم حقوق خود را  از آنان باز پس بگیریم.

 

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه ایلام با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: ولایت مدار و ولایت پذیری بزرگترین درس حضرت فاطمه زهرا(س) برای ما است و امروز لازم است با الگوگیری از آن بانوی مکرم اسلام، با ولایت مداری در همه امور بر تقویت و توسعه کشور تلاش کنیم.

 

وی با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با بیان اینکه شهادت این بانوی مکرم اسلام، جزو تلخ ترین حوادث تاریخ بوده است، گفت: پیامبر اکرم (ص) در شأن ایشان فرمودند که کسی که فاطمه را اذیت کند مرا اذیت کرده و هرکه وی را خشنود کند، مرا خشنود کرده است و فرمودند  حضرت فاطمه زهرا(س)، برترین زنان آفرینش است.

 

حجت‌الاسلام کریمی تبار  با تاکید بر اینکه  حضرت فاطمه زهرا(س) اولین شهید مدافع ولایت بوده است، خاطرنشان کرد: امروز نیز ما باید در این شرایط حساس مدافع ولایت بوده و در این روزها مدافع نایب بر حق امام زمان(عج) حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) باشیم.

 

 

 

کد خبر 1015780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha