امروز ارتقای قدرت کشور مطالبه همگانی است

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت فداکاری ها و حضور همیشه در صحنه مردم قدرت بسیار زیادی در منطقه و جهان دارد، گفت: امروز یکی از مطالبات رهبر انقلاب و آحاد جامعه ارتقای قدرت ایران در همه عرصه هاست تا طعمه استعمارگران ن

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 26 دی) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، به سالروز فرار محمدرضا شاه از کشور در 26 دی 1357 اشاره کرد و اظهار داشت: شاه وقتی دید قوای مختلف در کشور برای تشکیل انقلاب اسلامی بسیج شده اند پا به فرار گذاشت و پس از آن انقلاب اسلامی پیروز شد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد جمهوری اسلامی ایران را الگویی بزرگ برای آزادی خواهان جهان خواند و افزود: کشورهایی که ستمگران با اشغال آن ها راه ستم و ظلم را پیشه گرفته اند باید از انقلاب اسلامی درس گرفته و با یک قیام همگانی ظلم را سرکوب کنند.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت فداکاری ها و حضور همیشه در صحنه مردم قدرت بسیار زیادی در منطقه و جهان دارد، اظهار کرد: امروز یکی از مطالبات رهبر انقلاب و آحاد جامعه ارتقای قدرت ایران در همه عرصه هاست تا طعمه استعمارگران نشود.

 

خطیب جمعه شهرکرد تصریح کرد: امروز ایران قدرت نظامی برتر منطقه و یکی از ابرقدرت ها در جهان است و باید در سایر زمینه های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز قدرت کشور افزایش یابد تا دشمنان نتوانند راه نفوذی برای ضربه زدن به کشور بیابند.

 

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه مسئله برجام می تواند یک فرصت و در عین حال تهدیدی برای انقلاب اسلامی باشد، ادامه داد: اگر مسئولین کشور افزایش قدرت کشور را به برجام گره نزنند می توانند با سرمایه گذاری بر توانمندی های داخلی در همه عرصه ها موفق شوند.

 

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه برجام باید مشکلات و موانع کشور را برطرف کند و چنین برجامی یک فرصت است، گفت: باید مراقب باشیم که برجام و مذاکرات موجب خسارت زدن مجدد به کشور در زمینه های متعدد نشود.

 

امام جمعه شهرکرد با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، خاطرنشان کرد: ایشان یک هدیه بزرگ الهی برای بشریت هستند و زندگی حضرت زهرا(س) سراسر درس و عبرت است و شایسته است که ما یک زندگی فاطمی داشته باشیم.

 

کد خبر 1015793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha