کتاب «آراز بویدا ساحیلم» در جلفا منتشر شد

کتاب «آراز بویدا ساحیلم» شامل آثار منتخب سومین جشنواره شعر آراز به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «پروین قبادی» امروز در جمع اعضای هیئت مدیره انجمن ادبی آراز از همراهی هنرمندان، ادبا، شاعران و به خصوص اعضای انجمن ادبی آراز شهرستان جلفا در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان تقدیر کرد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا خاطرنشان کرد: شرایط کرونایی به همه جهانیان ثابت کرد که فعالیت شاعران، ادیبان ، نویسندگان، هنرمندان در تمامی رشته های هنری نه تنها تعطیل بردار نیست، بلکه جامعه نیازمند تولیدات محتوای فرهنگی و هنری است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که اوج گیری بیماری کرونا باعث شده بود که برگزای آیین اختتامیه سومین جشنواره شعر آراز به تعویق افتد، اظهار کرد: به پیشنهاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، موافقت معاونت های تخصصی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و استقبال هیئت مدیره انجمن ادبی آراز و شاعران شهرستان جلفا مسیر برگزاری آیین اختتامیه به سوی چاپ آثار منتخب سومین جشنواره شعر آراز تغییر پیدا کرد. 

قبادی خاطرنشان کرد: اکنون این کتاب با عنوان "آراز بویدا ساحیلم "در 148 صفحه چاپ و منتشر شده است و به زودی به دست شاعران گرانقدر شهرستان خواهد رسید. و از همراهی های شاعران، هنرمندان و  همکارانم در این مسیر سپاسگزارم.

همچنین در این نشست حسنعلی کریمی، رئیس انجمن ادبی آراز شهرستان جلفا، ضمن تقدیر از تدبیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا در خصوص چاپ و انتشار کتاب حاضر افزود: تهیه، چاپ و انتشار مجموعه شعر کتاب شاعران شهرستان جلفا یکی از مطالبات دیرینه شاعران شهرستان بود که به همت انجمن ادبی شعر آراز و حمایت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا این امر مهم محقق شد.

گفتنی است، در این نشست که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا برگزار شد ؛هر یک از اعضای هیئت مدیره نظرات خود را در خصوص  کتاب منتشر شده و نحوه ی برگزاری آیین رونمایی از این اثر ارزشمند را اعلام کردند.

کد خبر 1015927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha