وب نشست «دیپلماسی پارلمانی و فرهنگ صلح» برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی جمعیت ندای صلح گفت: سومین نشست شنبه ‌های صلح پژوهی با موضوع «دیپلماسی پارلمانی و فرهنگ صلح» به صورت وبینار برگزار می شود.

سید علی ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: جمعیت ندای صلح، سومین نشست شنبه‌های صلح پژوهی با موضوع «دیپلماسی پارلمانی و فرهنگ صلح» را به صورت وبینار برگزار می‌کند.

 

مدیر روابط عمومی جمعیت ندای صلح افزود: این وبینار با هدف بررسی نقش دیپلماسی پارلمانی در حوزه صلح در جهان و استفاده از تجربیات مجمع مجالس آسیایی و با سخنرانی دکتر محمدرضا مجیدی، دانشیار مطالعات منطقه‌ای و عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

 

ساداتی نژاد در ادامه بیان داشت: علاقه مندان جهت بهره مندی از مباحث این وبینار می توانند شنبه ۲۷ دی ماه ساعت ۱۶ به صورت مجازی پیج اینستاگرام جمعیت ندای صلح به نشانی @cfpp.ir را دنبال کنند.

 

نقش دیپلماسی پارلمانی به عنوان دیپلماسی مکمل در صلح‌سازی و صلح ‌بانی، تلاش آسیا برای صلح‌سازی و صلح‌بانی در منطقه و جهان، همکاری‌ های پارلمانی در آسیا بر محور صلح و از انجمن پارلمان ‌های آسیا برای صلح (AAPP) تا مجمع مجالس آسیایی (APA) از محورهای این وبینار است.

 

جمعیت ندای صلح، تشکلی است که از بهمن ‌ماه ۱۳۹۷ فعالیت خود را در حوزه صلح‌پژوهی اسلامی با هدف کمک به ترویج ارزش ‌های صلح واقعی و حقیقی در جهان آغاز کرده است.

 

کد خبر 1015940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha