آخرین دیدار؛ فیلم مستندی از دیدار شهید «سلیمانی» با «سیدحسن نصرالله»

شبکه المنار لبنان فیلم مستند «آخرین دیدار» را پخش کرد که روایتگر آخرین نشست دبیرکل حزب الله لبنان با شهید«حاج قاسم سلیمانی» است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، " ما مدت زیادی صحبت کردیم و با یکدیگر نماز و دعا خواندیم و وداع کردیم" این کلمات خلاصه ای از آخرین دیدار «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله و شهید«حاج قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس است.

 

شبکه المنار ساعت 20:30 شب گذشته (جمعه 26 دی 1399) برنامه مستندی را با عنوان «اللقاء الأخیر»( آخرین دیدار) پخش کرد که در آن برای نخستین بار صحنه هایی از آخرین دیدار سید حسن نصرالله و شهید سلیمانی نشان داده می شود.

 

«سید حسن نصرالله» با کلمات بسیار تاثیرگذار احساسات برخورد دوستانه وعاشقانه شان را بیان کرد و گفت: ما به مانند هر دیدار با یکدیگر ملاقات کردیم و در هنگام وداع یکدیگر را در آغوش گرفتیم و به امید دیدار وداع کردیم.

 

دبیرکل حزب الله در این برنامه مستند گفت: شهید سلیمانی نسبت به آینده خوش بین بود و به آینده خوب مژده می داد.ما در این دیدار یک بررسی کلی انجام دادیم که چگونگه باید در این زمینه و آن زمینه کار ادامه بدهیم.

 

در آن روز این دیدار از ظهر تا نماز مغرب ادامه داشت و آخرین نماز سید حسن نصرالله و شهید سلیمانی در کنار یکدیگر ادا شد.

 

نصرالله گفت: طبق معمول عکاسان در این دیدار حضور داشتند. در آخرین دیدار شهید سلیمانی از گرفتن فیلم و عکس استقبال کرد. این عکس ها ممکن است برای برخی تعجب آور باشد. شاید به این دلیل است که این عکس ها پیش ازاین دیده نشده است. این عکس ها نشانه نشست های مکرر و زیاد دبیرکل حزب الله و شهید سلیمانی است.

https://almanar.com.lb/framework/includes/uploads/2021/01/manar-06668470016107399136.png

دبیرکل حزب الله در آخرین دیدار چهره شهید سلیمانی را نورانی و روشن و بسیار آرام توصیف کرد.

 

در این دیدار شهید سلیمانی و شهید«ابومهدی المهندس» نایب رئیس حشد شعبی با یکدیگر در تماس تلفنی صحبت کردند.

 

نصرالله درباره شهید ابو مهدی المهندس گفت: المهندس شخصیتی همانند شهید سلیمانی بود. این دو نفر در کنار یکدیگر در میدان های نبرد حضور داشتند.

 

کد خبر 1015941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha