برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا(س) با رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمانشاه

سروری، گفت: مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مقابل مسجد جامع کرمانشاه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.

عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،گفت:به مناسبت سالروز شهادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام، مادر بزرگ و بانوی بزرگ جهان اسلام مراسم ویژه ای یکشنبه( ۲۸ دی ماه) جاری از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود. 

 

وی خاطر نشان کرد:در یک اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی در مقابل مسجد جامع کرمانشاه  با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.


 

سروری تاکید کرد: بنا به دستور ستاد کرونا در استان تمامی خواهران و برادرانی که در عزاداری حضرت زهرا(س) شرکت می کنند باید پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و زدن ماسک  را حتما رعایت کنند در غیر اینصورت از طرف ستاد مقابله با کرونا در استان برخورد خواهد شد.

 

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجهیزات لازم از جهت شیوه نامه های بهداشتی و رعایت بحث مربوط به کرونا تکمیل شده و حضور مردم به شرط حفظ فواصل اجتماعی و استفاده از ماسک می باشد و امیدورایم با توسل به حضرت زهرا(س ) هرچه زودتر از شر این ویروس منحوص خلاص شویم تا آسایش و نشاط دوباره به کشور و سرزمین ایران اسلامی برگرد.

کد خبر 1015961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha