افتتاح بازارچه دائمی صنایع دستی آران وبیدگل در دهه فجر

معاون خدمات شهری شهرداری آران و بیدگل از افتتاح بازارچه دائمی صنایع دستی این شهرستان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، «علی مهرآبادی» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: همزمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نخستین بازارچه دائمی صنایع دستی آران و بیدگل به بهره برداری می رسد.

 

معاون خدمات شهری شهرداری آران و بیدگل حمایت از مشاغل خانگی را یکی از راه‌های توسعه و رونق اقتصادی خانواده‌های ایرانی دانست و افزود: این بازارچه به عنوان نخستین بازارچه صنایع دستی این شهرستان در بلوار شهروند، ضلع شرقی بازار شهروند واقع شده و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

 

مهرآبادی افزود: مساحت این بازارچه یک هزار و ۳۲۰ متر مربع است و عملیات اجرایی آن توسط شهرداری آران و بیدگل به انجام رسیده است.

 

معاون خدمات شهری شهرداری آران و بیدگل هدف از احداث و بهره برداری از این پروژه را حمایت از صنایع دستی و سنتی آران و بیدگل دانست و افزود: در این بازارچه محصولات هنرمندان صنایع دستی این شهرستان عرضه خواهد شد و می تواند در جهت رونق تولید و فروش صنایع دستی تاثیرگذار باشد.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۷ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

 

 

کد خبر 1016015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha