تمدید ثبت نام مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان»

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی گفت: ثبت نام مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» تا ۲۲ بهمن تمدید شد.

«محمد هادی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از تمدید ثبت نام در مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» خبر داد و اظهار داشت: عموم اعضای  کانون های فرهنگی هنری مساجد استان می توانند در این رویداد قرآنی مشارکت داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه قرآنی می توانند فیلم تلاوت خود را در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir تا تاریخ 22 بهمن ماه بارگذاری کنند.

وی افزود: شرکت کنندگان می توانند به دلیل شیوع بیماری کرونا آثار خود را در منازل ضبط کنند اما ضبط و اجرا در مساجد امتیازهای ویژه ای خواهد داشت و نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری این دوره از مسابقه راه خواهد یافت.

هادی نیا یادآور شد: رشته های اذان در رده سنی 9 تا 14 سال و مکبری در رده سنی زیر 9 سال و 9 تا 14 سال ویژه برادران و رشته های تلاوت نور (ترتیل) و قرائت نماز در رده سنی 9 تا 14 سال نیز ویژه برادران و خواهران است.

وی خاطر نشان کرد: در رشته تلاوت نور الگوی تلاوت از سوره های از سوره های «یاسین»، «الرحمن» و «واقعه» خواهد بود و علاقمندان می توانند اطلاعات بیشتر در این زمینه را از سامانه بچه های مسجد دریافت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی افزود: شرکت کنندگان برای اطلاع از شرایط اختصاصی هر رشته می توانند به سامانه اینترنتی بچه های مسجد مراجعه کنند.

کد خبر 1016051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha