۵ زمین چمن مصنوعی در شهرستان دهلران به بهره براری می رسد

مدیراداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران گفت : همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر سال جاری ۵ زمین چمن مصنوعی در شهرستان دهلران به بهره براری خواهد رسید.

«غلامرضا شامحمدی» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: این چمن های مصنوعی در در روستاهای  مملح، میمه ، حمزه، نهرعنبر  و گلسیری هستند که  اعتباری بالغ  بر۵ میلیارد تومان برای آنها هزینه شده است

 

وی تصریح کرد: افتتاح سالن ورزشی روستای بردی و  راه اندازی سایت ورزش های پروازی و پاراگلایدر در روستای کاور از مهم ترین برنامه های اداره ورزش و جوانان شهرستان برای ایام دهه مبارک فجر است.

 

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران افزود: بر اساس تصمیم‌ گیری و برنامه ‌ریزی انجام شده، این اداره با  همکاری  هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد رقابت‌ های گرامیداشت دهه مبارک فجر در رشته های مختلف ورزشی در سطح شهرستان انجام می شود.

 

شامحمدی بیان کرد: تمام تلاش ما فراهم آوردن زمینه های لازم  برای جذب حداکثری ورزشکاران باتوجه به موقعیت کنونی مقابله با ویروس منحوس کرونا، با انجام این فعالیت ها می باشد.

 

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران خاطرنشان کرد: یک هزار و 500ورزشکار سازمان یافته در دهلران فعالیت می کنند که از این تعداد ۵۰۰ نفر را بانوان و 1000نفر را آقایان تشکیل داده اند.

کد خبر 1016070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha