بقاع متبرکه استان مرکزی میزبان محافل انس با قرآن کریم

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری محافل نورانی انس با قرآن همزمان با هفته وقف در این استان خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به اینکه وقف سیره معصومین(ع) است و باید در جامعه اسلامی ترویج شود، اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه استان در این راستا برنامه های مختلف فرهنگی هنری را به ویژه در هفته وقف برگزار می کند.

 

وی افزود: به مناسبت هفته وقف در بقاع متبرکه شاخص استان مرکزی با حضور گسترده قاریان و حافظان قرآن محافل انس با قرآن کریم در حال برگزاری است.


حجت الاسلام حسینی اراکی ادامه داد: در 30 بقعه شاخص استان محفل انس با قرآن کریم برگزار شده است، که در شهر اراک نیز بقعه مبارکه امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون شامگاه دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا میزبان قاریان و حافظان برجسته استان بود.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در سال جاری نیز به همت این اداره کل برنامه های مختلف فرهنگی از جمله برگزاری محافل انس با قرآن برگزار شده است، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 253 محفل انس با قرآن کریم در مساجد و بقاع متبرکه استان برگزار شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: وقف یادگاری ماندگار و زمینه ای برای رفع فقر و محرومیت در جامعه است که ثمرات آن در این دنیا و آخرت نصیب واقفان خواهد شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 101610

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha