چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های خوزستان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان با همکاری خانه مطبوعات خبر داد و گفت: این جشنواره اسفند سال جاری در سه بخش تخصصی، ویژه و موضوعی برگزار می‌شود.

«محمد جوروند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های خوزستان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره اسفند سال جاری با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره را ارتقای محتوای کیفی نشریات و تقویت روزنامه‌نگاری حرفه‌ای، ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، ایجاد نشاط و افزایش رقابت مؤثر و سازنده در تعالی و توسعه مطبوعات استان، گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تکریم جانفشانی کادر درمان استان دانست.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش تخصصی، ویژه و موضوعی برگزار می‌شود افزود: بخش تخصصی شامل سرمقاله و یادداشت، عکس، گرافیک و صفحه آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه و گزارش، ویژه شامل سردار شهید قاسم سلیمانی و موضوعی شامل مدافعان سلامت است.

 

جوروند با اشاره به شرایط و مقررات شرکت در جشنواره اضافه کرد: آثار ارسالی باید از تاریخ (1 دی 98 تا 1 بهمن 99) در مطبوعات مکتوب استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، صفحات و ضمیمه‌های استانی نشریات سراسری منتشر شده باشند.

 

وی با بیان اینکه آثار جشنواره صرفاً از طریق آدرس سایت pressfestival.ir پذیرش می‌شود تصریح کرد: هر متقاضی می‌تواند تنها در 2 بخش و در هر بخش سه اثر را ارائه دهد و در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف می‌کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه آثاری که اصل صفحه منتشر شده در رسانه و نام صاحب اثر در آن قید شده باشد پذیرفته می‌شود ابراز کرد: در صورت عدم درج نام، اثر باید با مهر و امضاء به شخص مدیر مسئول در نشریات سراسری به تائید سرپرست استان برسد.

 

جوروند با بیان اینکه هیات داوران در هر یک از بخش‌ها، سه اثر را به عنوان اثر برگزیده در آیین پایانی معرفی می‌کند ادامه داد: مطبوعات لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن‌های داخلی ادارات، در جشنواره شرکت داده نمی‌شوند.

 

وی یاد آور شد: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از 25 دی تا 25 بهمن 1399 در آدرس pressfestival.ir بارگذاری کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های  32218584- 33330645 تماس حاصل نمایند.

 

کد خبر 1016144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha