آمار فوتی های کرونا در فارس به سه هزار و ۸۷ نفری شد

همتی گفت: در شبانه روز گذشته، چهار فرد مبتلا به کرونا در استان فوت کرده اند که آمار فوتی های فارس را به سه هزار و ۸۷ نفر رسانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (شنبه 27 دی) با اشاره به آخرین آمار کرونا در فارس به خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیش از 582 هزار تست تشخیصی کرونا در استان انجام شده و آمار قطعی مبتلایان نیز 164 هزار و 883 نفر اعلام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از ابتدای شیوع کرونا در فارس تا کنون 160 هزار و 404 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان و ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته، چهار فرد مبتلا به کرونا در استان فوت کرده اند که آمار فوتی های فارس را به سه هزار و 87 نفر رسانده است.

همتی اعلام کرد: 515 بیمار مبتلا به کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری هستند که حال 92 نفر آنها وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

وی تاکید کرد: با شناسایی نخستین مورد ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا در کشور موسوم به «ویروس انگلیسی»، لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیشتر احساس می شود.

کد خبر 1016185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha