افزایش تعداد بستری های کرونایی در لرستان

ثمینی، گفت: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی در ۴۸ ساعت گذشته تعداد بستری های کرونایی در استان از ۱۶۵ نفر به ۱۹۰ نفر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی»، امروز(27 دی) در  حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا به ریاست رئیس جمهور، به خبرنگاران گفت: تعداد بستری‌های کرونایی استان طی ۴۸ ساعت گذشته افزایش یافته و متأسفانه این آمار از ۱۶۵ نفر به ۱۹۰ نفر رسیده است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت بهداشت، وضعیت 6 شهرستان در لرستان آبی و ۵ شهرستان دیگر در وضعیت زرد قرار دارند، افزود: محدودیت های تردد از 9 شب تا چهار بامداد در بروجرد و خرم آباد ادامه دارد.

 

وی با قدردانی از مردم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی و مبارزه با ویروس کرونا، بیان کرد: مردم باید همچنان از سلامتی خود و دیگران مراقبت کنند و بدانند که وضعیت آبی به منزله عادی انگاشتن شرایط نیست.

 

ثمینی با تأکید بر ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از سوی مردم تا قطع کامل زنجیره انتقال ویروس کرونا، گفت: رعایت پروتکل های و عدم حضور در تجمعات برای بازگت به شرایط بدتر کرونایی ضروری است.

 

 معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد: مردم از حضور و ایجاد تجمعات به منظور برگزاری مراسم عزاداری خودداری کرده و صدا و سیمای مرکز استان نسبت به پوشش کامل برنامه‌های مربوط به عزاداری اقدام کند.

کد خبر 1016196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha