فرهنگ ایثار و شهادت مانع از عرض اندام دشمنان است

سرهنگ مهجوری گفت: جاری بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی، مانع از عرض اندام دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد مهجوری» در آیین استقبال و گرامیداشت یاد و خاطر شهید والامقام جعفر نوروزی در سپاه ناحیه اراک، گفت: شهدا با تقدیم جان خود عزت، اقتدار و امنیت را برای جامعه اسلامی ما به بار آوردند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به اینکه امروز نظام اسلامی به برکت خون شهدا و جاری بودن فرهنگ شهادت به عزت و سربلندی روز افزون دست پیدا کرده است، افزود: شهدا با حضور آگاهانه خود در جبهه های حق علیه باطل حماسه ای عظیم خلق کردند و علاوه بر اینکه خود را در تاریخ ماندگار کردند موجب سربلندی ملت های مسلمان شدند.

 

وی ادامه داد: شهدا با فداکاری مکتب اسلام ناب محمدی را زنده کرده و به ملت ایران و ملت های مسلمان درس آزادگی، ایستادگی و مقاومت نشان دادند و امروز ادامه راه شهدا در همه ابعاد برای کشور حیاتی است.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شهدای انقلاب اسلامی در همه عرصه ها تهدیدات را خنثی کردند و هیمنه پوشالی دشمنان را شکست دادند، بیان کرد: امروز جهان اسلام به برکت خون شهدا به میدان بزرگ جهاد و مقابله همه جانبه با استکبار و استعمار جهانی تبدیل شده است.

مهجوری اضافه کرد: خدا را امروز بیش از هر زمانی دیگری بابت بازگشت شهید والامقام تازه تفحص شده شهید جعفر نوروزی شاکریم و این یک سعادت بزرگ است که قسمت ما شده و لذا باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک  ادامه داد: بازگشت سرافرازانه دو شهید اراکی تازه تفحص شده به وطن روح تازه ای به جامعه می بخشد و بسیار امیدبخش است.

 

وی با اشاره به اینکه شهید جعفر نوروزی علاوه بر مقام والایی که با شهادت خود در نزد خداوند متعال کسب کردند، در زمره مجاهدین فی سبیل الله هستند، اضافه کرد: این مقام بسیار ارزشمندی است چرا که شهدا همچون ستون های مستحکم عزت و سربلندی برای نظام اسلامی می مانند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه تا زمانی که جریان شهادت در نظام اسلامی جاری است، دشمنان اجازه هیچ گونه عرض اندامی نخواهند داشت، گفت: آنچه امروز در سرزمین اسلامی وجود دارد به برکت خون شهدا به دست آمده و شهیدان از هستی خود گذشتند تا اسلام و مکتب اهل بیت(ع) زنده بماند، به همین دلیل ادامه راه شهدا بسیار حیاتی و ضرورت است.

کد خبر 1016207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha