لزوم توجه به بیمه فعالان قرآنی در کردستان

درخش علیمرادی بر لزوم توجه به بیمه شدن فعالان قرآنی استان کردستان تاکید کرد و گفت: تحقق این امر نیازمند کمک مسوولان ادارات متولی است

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، درخش علیمرادی رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان کردستان و مسوول کانون فرهنگی هنری کنعان سنندج، (۲۷ دیماه) در نشست اعضای هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی کردستان اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه بررسی و رصد مشکلات فعالان جامعه قرآنی استان کردستان و رفع این مشکلات است.

 

وی با بیان اینکه ایده و نظرات فعالان قرآنی استان برای رفع مشکلات استفاده خواهد شد، اعلام کرد: بیمه فعالان قرآنی و جذب و استخدام آنها از مشکلاتی است که فعالان قرآنی با آن روبرو هستند.

 

وی بیان کرد: نیاز است به منظور استفاده از ظرفیت موسسات قرآنی توسط دانش‌آموزان و مربیان قرآنی، جلساتی با آموزش و پرورش برگزار شود.

 

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کردستان عنوان کرد: سعی براین است در هر جلسه از هیئت اندیشه‌ورز  چند نفر از فعالان قرآنی استان دعوت و مشکلات و مسائل این قشر بررسی شود.

 

علیمرادی همچنین بر لزوم دعوت مسوولان متولی امور قرآنی در این جلسات از جمله ادارات تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی و اوقاف و امورخیریه برای رفع مشکلات فعالان قرآنی استان تاکید کرد.

 

در پایان این جلسه اعضا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

 

کد خبر 1016314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha