برگزاری جشنواره ادبی و هنری ویژه شهادت حضرت زهرا در کانون «امام صادق (ع)»

صادقی از برگزاری جشنواره ادبی و هنری همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.

 «جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برگزاری جشنواره ادبی و هنری ویژه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» گفت: در راستای این جشنواره مسابقه هایی همچون کلیپ، صوت، دکلمه، شعرخوانی و نقاشی در این کانون فرهنگی و هنری به اجرا گذاشته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: به مناسبت ایام شهادت مظلومانه ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا (س) مسابقه تهیه کلیپ و اجرای دکلمه و شعرخوانی با عنوان «هنرمندان فاطمی«، ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شده است.

 

وی به شرایط شرکت در این مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت کنندگان در مسابقه ساخت کلیپ ها و فایل های صوتی باید کودکان و نوجوانان هنرمند تا حداکثر سن ۱۲ سال اجرا و ارسال شوند.

 

صادقی با اشاره به اینکه کلیپه ای ارسالی می بایست حداکثر ۲ دقیقه و در حجم کم (حداکثر ۱۰ مگابایت) ارسال شود، عنوان کرد: کلیپ و فایل صوتی دکلمه و شعر خوانی همراه با نام و نام خانوادگی و نام پدر ارسال شود.

 

وی مهلت ارسال آثار را تا پایان روز یکشنبه ۲۸ دی ماه مصادف با شام شهادت حضرت زهرا (س) دانست و اظهار کرد: کلیپ ها و فایل های صوتی ارسالی (با رعایت شرایط) در فضای مجازی منتشر می شود.     

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» گفت: به تمام هنرمندان شرکت کننده در مسابقه هدیه متبرک هیات ام ابیها (س) تقدیم می شود.

 

وی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی به مناسبت ایام شهادت مظلومانه ام ابیها، حضرت فاطمه زهراء(س)، خاطرنشان کرد: این مسابقه نیز با عنوان «بانوی آسمانی»، ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود. 

 

صادقی به شرایط ارسال آثار به این مسابقه اشاره کرد و گفت: نقاشی ها توسط کودکان و نوجوانان هنرمند سنین سه تا ۱۰ ساله رنگ آمیزی و عکس آن را به شماره های اعلام شده ارسال شود. 

 

وی با اشاره به اینکه نقاشی های کودکان الزاماً توسط خودشان رنگ آمیزی شده باشد و حتما نام و نام خانوادگی بر روی نقاشی قید شود، گفت: مهلت ارسال نقاشی ها  تا پایان روز یکشنبه ۲۸ دی مصادف با شام شهادت حضرت زهرا (س) است.
 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» با اشاره به اینکه به تمام هنرمندان شرکت کننده در مسابقه هدیه متبرک تقدیم می شود، عنوان کرد: نقاشی های ارسالی به صورت کلیپ تصویری در فضای مجازی به نمایش گذاشته می شود.

 

به گزارش شبستان، برگزاری جشنواره ادبی و هنری ویژه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در قالب رواق «هنر» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا گذاشته شده است.

 

کد خبر 1016350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha