اسلام سلفی و اسلام توسعه گرا ۲ لبه قیچی علیه اسلام نام هستند

آیت الله میرباقری با اشاره به اهمیت منظومه مدون و دقیق متناسب با نیاز امروز گفت: اسلام سلفی و اسلام توسعه گرا ۲ لبه قیچی علیه اسلام نام هستند.

خبرگزاری شبستان - البرز: « آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری» عصر ۲۷ دی ماه سال جاری طی دیدار با مدیران و فعالان فرهنگی استان البرز سرفصل هایی از ضرورت بهره مندی از یک منظومه و طرحی عمیق نسبت به خیالات و برنامه های دشمن بیان کرد. 

 

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان با اشاره به اهمیت گسترش انقلاب اسلامی و شکل گیری یک حکومت جهانی افزود: یکی از ضرورت های فکری به منظور تحقق و گسترش انقلاب و آرمان های مبنایی آن، تشکیل حکومت جهانی است. 

 

حاکمیت غرب و اندیشه های مبتنی بر آن قرائت اسلام آمریکایی است

 

وی تلاش های غرب را در جهت منزوی ساختن اسلام خواند و بیان کرد: هدف غرب و اندیشه های مبتنی بر آن این است که قرائت اسلام آمریکایی را حاکم کنند و با منزوی ساختن اسلام ناب در برخی کشورهایی همچون عراق، لبنان و ... مسلمانان را میان میان این ۲ قرائت اسلام توسعه گرا و اسلام سلفی قرار دهد. 

 

آیت الله میرباقری با بیان اینکه به واقع اسلام سلفی و اسلام توسعه گرا ۲ لبه قیچی علیه اسلام نام هستند عنوان کرد: استکبار می خواهد که جوامع اسلامی در جریان فعالیت این ۲ تفکر شبکه سازی غرب گرایان در محیط جبهه مقاومت شکل بگیرد. 

 

تفکر مدرنیته در غرب گرایان 

 

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: آن چه اندیشه غرب گرایان خواستار آن است برمبنای فرمایش رهبرمعظم انقلاب تفکر مدرنیته ای است که آرام آرام در دنیای اسلامی نفوذ کند و به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) جریان اسلام آمریکایی با ۲ شاخه جریان های توسعه گرا مانند اردوغان و جریان دوم جریان های سلفی و تکفیری خواهان ضربه وارد آوردن به اسلام ناب است.

 

آیت الله میرباقری خاطرنشان کرد: خطراتی که جریان نفوذ در جامعه اسلامی به ویژه در ایران اسلامی وجود دارد این است که غرب گرایان داخلی به دنبال این هستند که ایران را به یکی از اقمار جامعه جهانی تبدیل کنند. 

 

 

کد خبر 1016416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha