جاده کرج به چالوس لغزنده است

خانجانی گفت: یکشنبه ۲۸ دیماه شاهد بارش برف در محدوده دیزین تا کندوان هستیم که همین امر باعث لغزندگی سطح محور جاده شده است.

« سروان مسعود خانجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص وضعیت جاده کرج به چالوس گفت: یکشنه ۲۸ دیماه شاهد بارش برف در محدوده دیزین تا کندوان هستیم که همین امر باعث لغزندگی سطح محور جاده شده است.

 

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه استان البرز افزود: نیروهای راهداری و پلیس استان البرز در محور کرج به چالوس به صورت آماده باش هستند. 

 

وی با اشاره به اهمیت به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی بیان کرد: ضروری است رانندگان نسبت به توصیه های پلیس راه برای رانندگی در جاده های کوهستانی استان البرز توجه لازم را داشته باشند. 

 

وی اظهار کرد: رانندگان با در نظر گرفتن مسیر طولانی جاده، احتمال ترافیک، همچنین لغزندگی جاده ضروری است با به همراه داشتن لباس گرم، غذای کافی امنیت خود را حفظ کنند.

 

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه استان البرز اظهار کرد: رانندگان با حفظ اصول ایمنی و قوانین راندگی اعم از ندادن تغییر مسیر ناگهانی در محور آزادراهی و روشن کردن چراغ های مه شکن در زمان مه آلود بودن هوا، از خطرات احتمالی اجتناب کنند. 

 

 

کد خبر 1016421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha