دفاع از حریم ولایت مهم‌ترین فعالیت سیاسی حضرت زهرا(س) بود

حجت‌الاسلام سعیدیان با بیان‌اینکه دفاع از حریم امامت و ولایت را از مهم‌ترین فعالیت‌های سیاسی حضرت زهرا(س) برشمرد و گفت:حضرت فاطمه زهرا (س) به تمام معنا به تبعیت از مولای متقیان حضرت علی(ع) پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام«علی سعیدیان» امروز(یکشنبه، ۲۸ دی) در مراسم سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در محل مصلی نماز جمعه برگزار شد، اظهارکرد: عبادت و شب زنده‌داری، وابسته نبودن به تعلقات دنیوی، همسرداری، انفاق و دستگیری از نیازمندان از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی حضرت فاطمه (س) است.

 

استاد حوزه علمیه و دانشگاه با بیان‌اینکه دفاع از حریم امامت و ولایت را از مهم‌ترین فعالیت‌های سیاسی حضرت زهرا(س) برشمرد و افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) به تمام معنا به تبعیت از مولای متقیان حضرت علی(ع) پرداخت.

 

 

وی تصریح‌کرد: عظمت و عزت دنیای اسلام به پاس خدمات و جانفشانی حضرت فاطمه زهرا (س) است.

 

حجت‌الاسلام سعیدیان گفت: حضرت زهرا (س) از همه نظر بهترین الگوی بانوان مسلمان است و ترویج فرهنگ عفت و حیای فاطمی برای هدایت جامعه ضروری است و با توجه به شرایط روز جوامع اسلامی، نیاز به فرهنگ فاطمی بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود.

 

گفتنی است، مداحی و سینه‌زنی پایان بخش مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مصلی نماز جمعه بندر آستارا بود.

کد خبر 1016436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha