اگر بخواهیم دنیای ماندگاری داشته باشیم، راهی جز شهادت نیست

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: اگر بخواهیم دنیای ماندگاری داشته باشیم، راهی جز شهادت نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تشییع باشکوه پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در شهرک «مهک» دماوند برگزار شد. این ۲ شهید گمنام ۱۷ ساله و ۲۳ ساله هشت سال دفاع مقدس از مقابل حسینیه شهرک «جهاد» منطقه گیلاوند به سمت پارک خانواده فرهنگیان تشییع شدند.

حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌ دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در مراسم استقبال از این دو شهید گمنام گفت: امروز میزبان دو شهید ۱۷ و ۲۱ ساله‌ای هستیم که در دوران دفاع مقدس به فیض شهادت نائل شدند.دنیا، دنیایی بوده که فرصت کمی به ما داده است که از آن بهره‌ ببریم؛ اگر بخواهیم دنیای ماندگاری داشته باشیم، راهی جز شهادت نیست.
وی مرگ در راه خدا را بهترین سعادت برای هر انسانی دانست و افزود: کسی که آرزوی شهادت نداشته باشد، نوعی از نفاق را در خود به همراه دارد.شهدا ستارگان، نور و مشعل هدایت هستند و خداوند متعال این‌طور مقدر کرده که هرساله به دیدار ما بیایند.
فتاح دماوندی با توصیه به آموزش مفهوم ایثار و شهادت به نسل جوان اظهار داشت:‌ آموزش و پرورش و مراکز آموزشی باید بر موضوع مفهوم ایثارگری و فرهنگ جهاد و شهادت کار کنند.
امام جمعه شهرستان دماوند در پایان گفت:‌ نباید یادمان بروند که شهادت راه وصولی برای رسیدن به خداوند متعال است.

کد خبر 1016488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha