برگزاری ایستگاه صلواتی به مناسبت بیست  و نهمین یادواره شهدای روستای آسیابسر بهشهر

پورقربان از برگزاری ایستگاه صلواتی به مناسبت بیست و نهمین یادواره شهدای روستای آسیابسر بهشهر و بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی و فخری‌زاده خبر داد و گفت: این ایستگاه صلواتی همزمان با ایام فاطمیه برگزار شد.

«حسن پورقربان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) نزد مسلمانان، برترین و والامقام‌ترین بانوی جهان و برگزیده زنان عصر خویش بود که اکنون الگوی همه جهانیان است.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: مقام و منزلت فاطمه زهرا(س) تنها محدود به عصر حیات آن بزرگوار نیست و در تمامی دوران باید الگو و نمونه باشد.

 

وی با اشاره به اینکه همه ساله در ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، یادواره های شهدا برگزار می شود، خاطر نشان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا یادواره های شهدا به صورت مجازی برگزار شد و هزینه این یادواره ها صرف امور کمک به نیازمندان و ایستگاه صلواتی با رعایت پروتکل های بهداشتی شد.

پورقربان از برگزاری ایستگاه صلواتی به مناسبت بیست و نهمین یادواره شهدای روستای آسیابسر بهشهر و بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی و فخری‌زاده و بزرگداشت علامه مصباح یزدی و مرحوم حجت الاسلام هاشمی نسب خبر داد و گفت: این ایستگاه صلواتی همزمان با ایام فاطمیه برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر با اعلام اینکه ایام فاطمیه فرصتی مناسب برای تبیین هرچه بیشتر ابعاد شخصیتی حضرت زهرای مرضیه (س) و سبک زندگی ایشان است، یادآور شد: برگزاری ایستگاه صلواتی به مناسبت بیست و نهمین یادواره شهدای روستای آسیابسر بهشهر و بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی و فخری‌زاده و بزرگداشت علامه مصباح یزدی و مرحوم حجت الاسلام هاشمی نسب به همت پایگاه فاطمه الزهرا(س) روستای آسیابسر و حوزه مقاومت حضرت زینب(س) سپاه بهشهر برگزار شد.

کد خبر 1016489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha