۳ درصد موقوفات استان زنجان مربوط به ایام فاطمیه است

حجت‌الاسلام مختار کرمی با اشاره به اینکه ۳ درصد موقوفات زنجان مربوط به ایام فاطمیه است، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه های ایام فاطمیه مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: امسال به علت شیوع ویروس کرونا برنامه‌های ایام فاطمیه به صورت مجازی در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام مختار کرمی با اشاره به دعوت ۲۰ مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه افزود: این مبلغان در سراسر استان مستقر هستند و به صورت مجازی با مخاطبان خود ارتباط می‌گیرند.

 

وی تصریح کرد: خیمه‌های معرفت شامل غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی، عفاف و حجاب، پرسمان و شبهات دینی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که طی ایام فاطمیه اجرایی می‌شود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: در کنار اعزام مبلغ، توزیع کمک‌های مومنانه و استمرار آن را اتفاق افتاده و طبخ و توزیع غذای گرم و توزیع بسته های بهداشتی مانند ماسک و دیگر اقلام در دستور کار است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: برنامه‌های تبلیغی این ایام از عواید موقوفاتی که دارای نیت خیرات و مبرات است، اجرایی می‌شود.

 

کرمی افزود: با توجه به اینکه در یکسال اخیر درگیر بیماری کرونا بودیم تجربه خوبی برای اجرای برنامه‌های مجازی به دست آوردیم واز این فرصت و بستر می‌توانیم در این ایام هم بهره بگیریم.

 

 

کد خبر 1016529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha