تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان روستای کاکلک توسط کانون قرآن و عترت

جعفری گفت: همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) و به منظور تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مواسات و همدلی مؤمنانه و در راستای طرح ملی «ایران قوی» بسته های معیشتی با همکاری ارکان مسجد جامع روستای کاکلک توسط اعضای کانون قرآن و عترت بین نیازمندان توزیع شد.

«زهرا جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) و به منظور تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مواسات و همدلی مؤمنانه و در راستای اجرای طرح ملی «ایران قوی» بسته های معیشتی با همکاری ارکان مسجد جامع روستای کاکلک توسط اعضای کانون قرآن و عترت بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد جامع روستای کاکلک ادامه داد: این رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه با تأسی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در کمک‌رسانی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا و با مشارکت آحاد مردم و خیرین اجرا شده است.

 

وی ابراز کرد: از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا تاکنون، اقدامات مؤثری در حوزه پیشگیری، مقابله و درمان مبتلایان به این بیماری توسط اعضای کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد جامع روستای کاکلک صورت گرفته و کاهش میزان ابتلای شهروندان روستای کاکلک، ناشی از این اقدامات مؤثر است.

 

جعفری ابراز کرد: علاوه بر اقدامات پیشگیرانه، اعضای کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد جامع روستای کاکلک، با شناسایی افراد نیازمند و آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا، نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی اقدام کردند که این کار خداپسندانه با توزیع چندین سبد غذایی طی ماه‌های اخیر اجرایی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد جامع روستای کاکلک ادامه داد: در این مرحله از مواسات و همدلی مؤمنانه که در راستای اجرای طرح ملی «ایران قوی» عملیاتی شده، بسته معیشتی بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع ‌شد.

 

کد خبر 1016572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha