عزای فاطمی که با قدم های خیّر همراه بود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علامه طباطبایی از اهدای یک عدد تبلت به دانش آموز نیازمند در آئین عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد و گفت: این مراسم معنوی به همت خیرین زمینه گام های خیرخواهانه شد.

«سیامک قهرمانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه (س) به همت فعالان و اعضای کانون فرهنگی هنری علامه طباطبایی با حضور اقشار مختلف مردم و امام جماعت مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علامه طباطبایی تصریح کرد: پس از پایان این مراسم یک عدد تبلت که به همت خیرین تهیه شده بود در اختیار دانش آموز نیازمند قرار گرفت تا زمینه تربیت در مکتب حضرت زهرا (س) باشد.

 

وی اعلام داشت: تاکید به حفظ حرمت و جایگاه قرآن کریم و نگاه ائمه اطهار (ع) به این مسئله و تاکید بر توسل و توکل به درگاه خداوند متعال از جمله مباحثی بود که به همت امام جماعت این مسجد در مراسم مطرح شد.

 

قهرمانی تاکید کرد: برگزاری عزاداری خیابانی به همت فعالان این کانون همزمان با سالروز شهادت نیز از دیگر برنامه ها به همین مناسبت است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علامه طباطبایی افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم ها به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفت.

 

قهرمانی بیان کرد: این برنامه های فرهنگی در پروتال این کانون در سامانه بچه های مساجد با هدف مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» ثبت و بارگذاری خواهد شد.

کد خبر 1016596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha