از ابتدای سال تا کنون۷۰۶ جلسه توسط شوراهای اسلامی شهرهای استان بوشهر برگزار شده است

بردستانی گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه تعداد ۷۰۶ جلسه توسط شوراهای اسلامی شهرهای استان برگزار شده و این جلسات، مجموعاً دو هزار و ۶۷ مصوبه داشته و بیش از ۸۱ درصد از این مصوبات در هیئات تطبیق مورد تأیید قرار گرفته است.

«حمید بردستانی» روز دوشنبه (۲۹ دی) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر با اشاره به برگزاری همایش آموزشی هیئت‌های تطبیق، با تاکید بر اهتمام ویژه شهرداران برای خدمات رسانی به شهروندان، اظهار داشت: خدمت‌ رسانی به مردم در نقاط مختلف شهرهای استان امری مهم و لازم است و شهرداران در این راستا از همه توان خود بهره می‌برند.

 

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر نظارت را یکی از مولفه های مهم در بهبود کیفیت خدمات دانست و ادامه داد: افزایش سطح کیفی خدمت ‌رسانی به مردم، مورد توجه قرار دارد و به طور مکرر با سرکشی به شهرهای مختلف، نظارت لازم برای بهبود کیفیت خدمات را داریم.

 

بردستانی به برگزاری همایش آموزشی هیئت‌های تطبیق در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این دوره مهم آموزشی، رفع ابهامات و ایجاد وحدت رویه در بررسی مصوبات شوراها در هیئات تطبیق شهرستان‌های استان است.

 

وی به برخی از اقدامات شوراهای اسلامی شهر های استان در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه تعداد ۷۰۶ جلسه توسط شوراهای اسلامی شهرهای استان برگزار شده و این جلسات، مجموعاً دو هزار و ۶۷ مصوبه داشته  و بیش از ۸۱ درصد از این مصوبات در هیئات تطبیق مورد تأیید قرار گرفته است.

 

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: همایش آموزشی هیئت‌های تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی در استان که با حضور همه اعضای هیأت‌ها از جمله فرمانداران، معاونین فرمانداران، بخشداران، قضات دادگستری و نمایندگان شوراها در هیئات شهرستانی و به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس برگزار شد.

 

کد خبر 1016642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha