مدیریت مدرسه علمیه یک ماموریت معنوی است

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه توجه به روحیه همدلی موجب کمیت و کیفیت بخشی بیشتر به فعالیت ‌های مدرسه می شود، گفت:بحث مدیریت مدرسه، یک کار اداری نیست بلکه یک ماموریت معنوی است که تلاش شبانه‌ روزی را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت ‌الاسلام «علی حیدری» امروز(۲۹ دی) در مراسم معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه امام سجاد(ع) مشهد، گفت: بحث مدیریت مدرسه، یک کار اداری نیست بلکه یک ماموریت معنوی است که تلاش شبانه‌روزی را می‌طلبد.

 

مدیر مدرسه علمیه امام سجاد(ع) ابراز داشت: ضمن توجه به روحیه همدلی، تلاش شود با کمیت و کیفیت بخشی بیشتر به فعالیت‌های مدرسه، شاهد شکوفایی و بالندگی آن در این منطقه از شهر مشهد باشیم و طلبه هایی جامع و موثر در فرهنگ عمومی تربیت شوند.

 

حجت‌الاسلام حیدری با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه « ما امروز در قبال چنین حوزه‌ای که میراث دوازده قرن است، وظیفه‌داریم. من به سه وظیفه در کنار هم اشاره می‌کنم که این‌ها از بدیهیات است و استدلال و بحث نمی‌خواهد: اوّل حفظ. دوّم ترمیم. سوّم بالندگی و رشد دادن و تنمیه و پیش بردن.» را داریم، افزود: حافظ این حوزه خداوند متعال بوده و خواهد بود اما ترمیم و بالندگی آن بر عهده ما، مدیران مدارس و اساتید است.

 

گفتنی است، در این مراسم از زحمات حجت الاسلام والمسلمین امجدی زاده تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین فلاح به‌عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه امام سجاد(ع) مشهد، معرفی شد.

کد خبر 1016646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha