توزیع ۳۰ پرس غذای گرم همزمان با شام شهادت حضرت زهرا(س) در مرکیه

صمدپور گفت: همزمان با شام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ۳۰ پرس غذای گرم در روستای مرکیه توزیع شد.

«نسرین صمدپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: همزمان با شام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه مراسم عزادارای در مسجد امام حسن عسکری(ع) مرکیه برگزار شد.

 

مسئول واحد خواهران کانون حجت‌ابن‌الحسن(عج) مسجد امام حسن عسکری(ع) مرکیه افزود: حجت‌الاسلام عاشوری امام جماعت این مسجد در این مراسم اقدام به سخنرانی در مورد فضائل بی‌بی دوعالم کرد و مجتبی قربان‌نژاد هم به مداحی پرداخت.

 

وی با بیان اینکه همچنین سفره نذری حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد پهن شد گفت: مردم این روستا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی این روز را به عزاداری پرداختند.

 

 

صمدپور با بیان اینکه همزمان با شام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) 30 پرس غذای گرم در قالب طرح ملی راهکار بین مردم روستای مرکیه توزیع شد تصریح کرد: برپایی مراسم سوگواری و روضه‌خوانی شهادت ام ابیها با هدف تبیین معارف، فضائل و مناقب حضرت زهرا(س) و عرض ارادت به ساحت مقدس بانوی دو عالم  در مسجد مرکیه برگزار شد.

 

مسئول واحد خواهران کانون حجت‌ابن‌الحسن(عج) مسجد امام حسن عسکری(ع) مرکیه خاطرنشان کرد: بزرگداشت شخصیت والای بانوی بزرگوار از وظایف اصلی شیعیان است و فعالان، نهادها و گروه‌های مذهبی نهادینه کردن ارزش‌های فاطمی را باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

کد خبر 1016653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha