۱۰ موکب شهادت حضرت زهرا (س) توسط بسیجیان حوزه ۲ بسیج «امام حسن مجتبی (ع)» شیراز برپا شد

نعمت اللهی گفت: ۱۰ موکب شهادت حضرت زهرا (س) توسط بسیجیان حوزه ۲ بسیج «امام حسن مجتبی (ع)» ناحیه مقاومت «احمد بن موسی (ع)» برپا شد.

«سید محمدمهدی نعمت اللهی»، با اشاره به برپایی 10 موکب شهادت حضرت زهرا (س) توسط بسیجیان حوزه 2 بسیج «امام حسن مجتبی (ع)» ناحیه مقاومت «احمد بن موسی (ع)»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: در ایام شهادت حضرت زهرا (س) و با رعایت دستور العمل های بهداشتی مقابله با کرونا، شیوه جدیدی از تکریم این بانوی 2 عالم (س) با خدمت رسانی به مردم اجرا شد.

مدیر فرهنگی هنری حوزه 2 بسیج «امام حسن مجتبی (ع)» ناحیه مقاومت «احمد بن موسی (ع)» اظهار کرد: در این راستا بسیجیان حوزه 2 با برپایی تعدادی موکب در محدوده استحفاظی خویش و اجرای برنامه های خدمت رسانی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به پاسداشت و تکریم شخصیت حضرت زهرا (س) پرداختند.

وی افزود: در این موکب ها بسیجیان و اهالی مسجد با توزیع بسته های بهداشتی و توزیع غذای گرم به صورت بسته بندی و همچنین مواد غذایی به رهگذران و کسبه محله، ارادت خود را به خاندان ائمه اطهار (ع) نشان داده و خدمات خود را به مردم عرضه داشتند.

نعمت اللهی گفت: این موکب ها که به صورت محله و مسجد محوری برپا شده از سه روز قبل از شهادت تا یک روز بعد از سالروز شهادت برپا شده و مقرر شده است که کمک های مردمی نیز در قالب کمک مومنانه جمع آوری شده و سپس بین نیازمندان تحت پوشش توزیع شود.

کد خبر 1016671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha