چالش قطعی‌ برق شهرک‌های صنعتی تهران را پیگیری می‌کنیم

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران با اشاره به قطعی مکرر برق بدون اطلاع قبلی در هفته‎‌های گذشته، گفت: گزارشی از این وضعیت برای استاندار ارسال شده است و پیگر این موضوع هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، صابر پرنیان با بیان اینکه از نخستین ساعتهای قطع برق، این مورد را از مراجع مختلف با جدیت پیگیری کردم، افزود: از این بی برنامگی به سهم خودم عذرخواهی می کنم.

 

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران فعالان عرصه صنعت را جهادگران اقتصادی و سرداران اقتصادی توصیف کرد و اظهار داشت: این افراد نشان دادند که در همه مراحل و در همه موقعیت های کشور کنار مردم و نظام بودند و با تعامل، صبر، حوصله و شکیبایی از این مرحله هم گذر خواهیم کرد.

 

پرنیان با بیان اینکه نافی بی‌برنامگی در حوزه برق و آسیب و ضررهای صنعتگران در این مدیت نیستیم، اظهار داشت: گزارشی ویژه از این وضعیت تقدیم استاندار تهران شده است که از طریق وزیر نیرو موضوع را با جدیت پیگیری کنند.

 

مدیرعامل شهرک های صنعتی تهران ادامه داد: همچنین جلسه ای با متولیان صنعت برق و همچنین نمایندگان واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و شرکت های خدماتی ترتیب دادیم که این قضیه واکاوی شود.

 

وی افزود: امیدواریم در یکی دو روز آینده با پیگیری‌های انجام شده هم وضعیت برق واحدهای صنعتی به پایداری برسد و هم اگر قرار بود به اضطرار قطعی داشته باشیم، با هماهنگی ها و با برنامه‌ریزی قبلی و اطلاع همه صنعتگران باشد.

 

پرنیان از صبر، حوصله، شکیبایی و متانت همه صنعتگران و تولید کنندگان سپاسگزاری کرد و گفت: امیدوارم که در سال جهش تولید شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

کد خبر 1016685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha