کمک ۸میلیارد تومانی خیر نیک اندیش برای خرید تبلت دانش آموزی

حجت الاسلام عالیشاه از کمک ۸میلیارد تومانی یک خیر نیک اندیش برای خیرین ۴هزار و ۴۰۰تبلت دانش آموزی ویژه با هدف بهره مندی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد مازندران از فضای آموزش مجازی در بستر شبکه شاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(29دی) در جمع خبرنگاران با اعلام مشارکت ۸ میلیاردی یک خیر نیک اندیش برای خرید ۴ هزار و ۲۰۰ تبلت دانش آموزی، بیان کرد: کمیته امداد حدود ۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموز و هزار و ۶۰۰ دانشجو تحت پوشش دارد که از خدمات حمایتی، فرهنگی و تحصیلی این نهاد مقدس استفاده می‌کنند .

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: همزمان با بازگشایی مدارس با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و لزوم متصل شدن دانش آموزان به شبکه شاد تهیه گوشی و تبلت اندروید برای عزیزان یک نیاز ضروری بود.

 

حجت الاسلام عالیشاه عنوان کرد: با توجه به بررسی‌هایی که داشتیم ۵۰ درصد از این دانش آموزان فاقد تبلت و گوشی‌های اندروید بودند شکر خدا با تلاش روسا و تعامل با خیرین و فرمانداران، آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز از شروع سال تحصیلی تا کنون هزار و ۴۰۰ گوشی و تبلت تهیه شد که جای تقدیر دارد.

 

وی یادآورشد: خوشبختانه با خیر نیک اندیشی مذاکره لازم به‌عمل آمد و جهت تهیه تبلت برای کلیه دانش آموزان پشت نوبت اعلام آمادگی کرد که تا ۴ هزار و ۴۰۰ تبلت را تقدیم خواهد کرد که در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ۸ میلیارد تومان چک را تقدیم امداد کرد تا با مشارکت کمیته امداد نسبت به خرید تبلت‌ها اقدام شود.

 

این مسئول با بیان اینکه با مشارکت50درصدی وی و کمک ۵۰درصدی کمیته امداد، این ملزومات آموزشی تهیه و به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود، اعلام کرد: تا پایان بهمن ماه تمامی دانش آموزان تحت حمایت می‌توانند گوشی‌ها و تبلت ها را دریافت کنند، ناگفته نماند که با تعامل با فرماندار و استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران تبلت را به نیازمندان واقعی تحویل خواهیم داد.

 

وی افزود: با توجه به اینکه مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد از کسانی که مشکلات معیشتی و اشتغال دارند نباید غافل شویم که جشن نیکوکاری و ایام نوروز در پیش است ایتام ما دلشان می‌خواهد لباس نو و عید داشته باشند.

 

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: ۳۰۰نوعروس تحت حمایت در نوبت دریافت جهیزیه و دامادهای تحت حمایتی که در نوبت دریافت هدیه داماد قرار دارند و امیدواریم با کمک خیران این عزیزان نیز روانه خانه بخت شوند.

 

وی با اشاره به اینکه خیران می توانند با همراهی و مشارکت خود به کمیته امداد در خدمت رسانی بهتر به نیازمندان یاری رسان باشند، بیان کرد:در تهیه سبد غذایی برای خانواده های تحت حمایت و نیازمند ، در تهیه البسه نو،کفش و... با کمیته امداد همچون همیشه مشارکت داشته باشند تا لذت لبخند بر چهره نیازمندان اهدا شود.


 

حجت الاسلام عالیشاه گفت:ساخت هزار واحد مسکن مددجویی آغاز شده که یقینا با کمک و همدلی خیران در این بخش، سرپناهی امن برای نیازمندان ایجاد می شود.

کد خبر 1016706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha