۱۴ مرکز مشاوره قبل از طلاق در کردستان فعال است

رضا اعظمی گفت: در حال حاضر ۱۴ مرکز مشاوره قبل از طلاق در استان کردستان فعال شده‌اند که تاکنون سازش ۲۵ درصدی زوجین متقاضی طلاق را به دنبال داشته است.

رضا اعظمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد:  مراکز مشاوره قبل از ازدواج  در استان کرستان راه‌اندازی شده است و طی آن آموزش‌های حقوقی قبل از ازدواج در اختیار زوجین قرار می‌گیرد.

 

 

وی افزود: در مراکز مشاوره قبل از ازدواج به صورت روزانه دو نفر کارشناس، به متقاضیان ازدواج خدمات ارائه می‌دهند.

 

 

وی همچنین از فعالیت مراکز مشاوره قبل از طلاق در استان پراخت و بیان کرد: در حال حاضر ۱۴ مرکز مشاوره قبل از طلاق در استان کردستان فعال شده‌اند که تاکنون سازش ۲۵ درصدی زوجین متقاضی طلاق را به دنبال داشته است.

 

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان در ادامه از فعالیت ۱۰ مرکز «مهر خانواده» در استان کردستان خبر داد و گفت: مراکز مهر خانواده برای کودکان طلاق، خدمات مشاوره، روانشناختی و فرصت دیدار با والدین را فراهم می‌کند.

 

 

اعظمی بیان کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان و با هدف ایجاد تسهیلات ویژه جهت تبادل و ملاقات فرزندان طلاق با والدین خود مراکز «مهر خانواده» را راه‌اندازی کرده است.

 

 

وی افزود: این مراکز در راستای تعیین مکان مناسب برای دیدار فرزندان طلاق با خانواده و ارائه خدمات مشاوره‌ای، روان‌شناختی، مددکاری و آموزشی راه‌اندازی شده‌اند.

 

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان بیان کرد: کردستان تنها استانی است که مراکز مهر خانواده را در تمامی شهرستان‌های خود فعال کرده و در این زمینه به کودکان طلاق خدمات ارائه می‌دهد.

کد خبر 1016720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha