امکان ارسال طرح های رویداد ملی «طواف» در استان فارس تا ۱۲ بهمن

همتی دشتکی گفت: کمیته استانی رویداد ملی «طواف» تشکیل شده و جمع آوری طرح های پیشنهادی برای این رویداد تا ۱۲ بهمن ۹۹ ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «امیر همتی دشتکی»، امروز (دوشنبه 29 دی) با اشاره به طرح‌ها و اقدامات فرهنگی استان‌های سراسر کشور در زمینه آسیب‌های اجتماعی در راستای منویات مقام معظم رهبری به خبرنگاران گفت: در گام دوم انقلاب به شبکه سازی مردمی و تبلیغ دین توجه ویژه شده است و رویداد ملی «طواف» از نمونه این برنامه هاست.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: این طرح ملی شامل پنج محور خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌ نشینی و مناطق محروم است.

وی با تاکید بر استفاده از طرح های پیشنهادی در زمینه آسیب های اجتماعی در فارس بیان کرد: این طرح ها پس از ثبت در بانک اطلاعات طرح‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت کشور ورد استفاده قرار خواهند گرفت.

همتی دشتکی ادامه داد: کمیته استانی رویداد ملی «طواف» نیز تشکیل شده و جمع آوری طرح های پیشنهادی برای این رویداد تا 12 بهمن 99 ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: طرح هایی که در ارزیابی کمیته ستاد مرکزی 80 تا یکصد امتیاز کسب کنند، برتر شناخته خواهند شد و یکصد میلیون ریال جایزه نقدی به آنها تعلق خواهد گرفت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس افزود: به طرح های 60 تا ۸۰ امتیازی نیز ۷۰ میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می گیرد و طرح های برتر برای حمایت و اجرا در سطح ملی به کارگروه اجتماعی وزارت کشور، دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط ارجاع خواهند شد.

وی اعلام کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده فرم ها و پایش اولیه می توانند با مراجعه به آدرس www.tavaf-fars.ir به کسب اطلاعات لازم بپردازند.

کد خبر 1016727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha