مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا در کانون نبی اکرم تبریز

هیئت روضه العباس(ع) و کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم(ص) تبریز؛ مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) را همراه با احسان سفره فاطمی به مدت ۲ روز برگزار کردند.

«صالح رسولی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: مراسم عزاداری شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) به مدت ۲ روز و توسط هیئت روضه العباس(ع) و با مشارکت کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم(ص) تبریز برگزار شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم(ص) تبریز گفت: در برگزاری مراسمات مذهبی آنچه مهم است تاثیرگذاری معنوی و برقراری ارتباط با ائمه اطهار(ع) و بهره‌ مندی از اثرات معنوی مراسم است.

رسولی افزود: مراسم عزاداری به مدت ۲ روز همراه با اقامه نماز ظهر و عصر با تلاوت قرآن و سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد و با سفره احسان فاطمی برای شرکت کنندگان و عزاداران بزرگوار به پایان رسید.

وی ضمن تجلیل و قدردانی از همراهی کنندگان در این مراسم، خاطرنشان کرد: بانی بزرگوار برنامه شب شهادت، هزینه مراسم را برای بسته های مهربانی اختصاص داد و به زودی توزیع یازدهمین مرحله بسته های معیشتی برای خانوارهای محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا انجام خواهد شد.

 

کد خبر 1016729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha