نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در قرچک برگزار شد

با حضور مسئولان، نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان قرچک به ریاست خطیبی فرماندار و با حضور معاونین، بخشدار مرکزی و مسئولان دوایر فرمانداری برگزار شد.
بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک، در این نشست ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) بر انجام برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تأکید کرد.
خطیبی افزود:‌انتخابات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره امری مهم و تعیین کننده بوده که عمل به مُرّ قانون، امانتداری و بی‌طرفی از مؤلفه‌های اصلی آن محسوب می‌شود و در جلب اعتماد مردم و مشارکت آنها در این رویداد تأثیرگذار است.
وی با تاکید بر تلاش حداکثری برای مشارکت آحاد مردم در انتخابات گفت:‌ همه موظفیم بر اساس قانون و با شناسایی نقاط قوت و ضعف ادوار گذشته، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم.
فرماندار قرچک در پایان اظهار داشت:‌ضرورت دارد بر اساس برنامه‌ریزی وزارت کشور و دستورالعمل‌های استانداری تهران، امور محوله مطابق زمان‌بندی انجام و تعامل لازم بین دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات برقرار باشد.

کد خبر 1016758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha